Vodilni partner operacije:
Partnerji operacije:
Tematsko področje ukrepanja:
Ukrep po SLR;
Specifični cilj:
Namen operacije:
Turisti so v preteklosti prihajali na območje LAS PDL v obliki organiziranih skupin, pri čemer so bili glede obiska omejeni na tiste lokacije, ki jih je izbral organizator potovanj. Tovrstni turizem je v zatonu in v duhu trenutnih razmer bomo razvoj turizma morali usmeriti v bolj odgovoren odnos do lokalnega življenja in domačinov. V skladu s strategijo lokalnega razvoja za LAS PDL je z ukrepi potrebno nasloviti predvsem ohranjanje kulturne dediščine območja LAS ter izboljšati njeno turistično promocijo, saj predstavlja veliko priložnost razvoja. Preti nam namreč nevarnost pozabe nekaterih manj znanih kulturnih znamenitosti. Kljub izjemnim posameznim elementom kulturne in naravne dediščine na območju LAS PDL ni na voljo veliko parcialnih in integralnih turističnih produktov, ki bi celostno povezovali ponudnike in manj znano kulturno-turistično ponudbo na podeželju ali med mesti in podeželjem. Vse navedeno turista prikrajša, da bi obiskal in odkril skrite bisere, na območju LAS PDL pa pomeni prepočasen nadaljnji razvoj.
Ob navedenem so partnerji operacije videli možnost drugačnega razvoja in inovacije. S poudarkom na manj poznani kulturni dediščini želijo oplemeniti turistične produkte tudi z e-mobilnostjo, kulinarično ponudbo lokalnih produktov, doživetjem z virtualno realnostjo, prostori počitka v parkih ter ustreznimi informacijami. Torej zagotoviti vse elemente celostnega turističnega produkta, ki obiskovalcu ponudi lokalno, avtentično in edinstveno izkušnjo mikrodestinacije. Upoštevaje obseg mikrodestinacije imajo možnost oblikovanja produktov, ki so realno dosegljivi v enem dnevu z uporabo e-koles, kateri izposoja je na voljo na celotnem območju. Vodilo pri oblikovanju inovativnih produktov bodo kriteriji STO za rangiranje 5-zvezdičnih doživetij: lokalno, avtentično, edinstveno, izkustven, butično in ZELENO.
Poti med točkami bodo obogatili in obiskovalca zaposlili z urbano opremo počivališč, parkov, urbanimi igrali za otroke ter tako ustvarili pogoje za integralni turistični produkt. Nenazadnje je jezik del naše kulture in dediščine. Bogatost območja krasi tudi madžarska manjšina in dnevna uporaba madžarskega jezika. Del te zgodbe bodo s konceptom ¨Live like a local¨ vključili v naše nove in sodobnemu turistu privlačne turistične produkte. Ustvarjeni produkti bodo živeli naprej skozi prodajo Pomurske turistične zveze, upravljavcev kulturne dediščine, organizacijo lokalnih dogodkov, srečanja članov društev in članov krajevne skupnosti, igro otrok v parkih, druženju družin ter nenazadnje prodajo lokalnih ponudnikov.
Cilji operacije:
Rezultati operacije:
Obdobje izvajanja operacije: 3. 1. 2022 - 31. 12. 2022.
Celotna vrednost operacije v EUR: 275,373,26.
Znesek sofinanciranja v EUR: 196.079,16.
Kontakt: Boštjan Horvat, T: 02 572 10 60, E: obcina@turnisce.si.
STATUS OPERACIJE: ZAKLJUČEN