Vodilni partner:
Partnerji operacije:
Tematsko področje ukrepanja:
Ukrep po SLR:
Specifični cilj:
Namen operacije:
Namen operacije je izboljšati turistično ponudbo območja, skozi enotni nastop lokalnih ponudnikov in oblikovanjem novih turističnih produktov območja.
Problem: Lokalna ponudba na ciljnem območju je nepovezana, neenotna na trgu, primanjkujejo znanje in izkušnje s trženja, predvsem pri ponudnikih tradicionalnih produktov in storitev. Ponudniki nimajo vzpostavljenih prodajnih in promocijskih orodij.
Rešitev: Skozi operacijo bomo aktivirali endogene potenciale ciljnega območja (tradicija, obrt, kulturna dediščina, lokalni pridelki in kulinarika). Nameravamo ustvariti novo delovno mesto organizator turistične tržnice in drugih tržnih aktivnosti namenjeno vzpostavljanju turističnega produkta in trajnosti tržnih aktivnosti. Z operacijo želimo izboljšati turistično ponudbo območja skozi enotni nastop lokalnih ponudnikov povezanih v mrežo/grozd, novo ustvarjene prodajna in prom. orodja in novo vzpostavljeno turistično tržnico na večjih dogodkih. Trajna ponudba izdelkov bo v novo urejeni trgovini na Sabolovi domačiji ki je v nastajanju in je zaščitena kot nepremična kulturna dediščina in vpisana v register kulturne dediščine. Razvit bo novi skupni turistični produkt- turistična tržnica, ki bo delovala izven lokacije ponudnikov in storitve v navezavi na lokalne proizvajalce in kulturno dediščino. Privabiti želimo aktivne goste lokalnih termalnih kopališč, kjer na letni ravni beležijo milijon prenočitev in iščejo doživetje ter obiskovalce festivalov in sejmov na območju LAS .Ker je eden izmed ciljev povečati tudi obisk posameznih ponudnikov, bodo ponudniki v okviru projekta razvili prodajne kotičke, opremili in posodobili že obstoječe kotičke in se opremili s kakovostnimi promocijskimi in prodajnimi orodji ki so ključ za povečanje doživetja obiskovalcev. Ker znanja nikoli ni preveč, bomo skozi priprave na skupni nastop, šli tudi skozi niz potrebnih izobraževanj in usposabljanj.
Trajnost: Operacija prav skozi povezovanje ponudnikov omogoča krepitev ponudbe in kreiranja novih delovnih mest, idej in rešitev. Trajnost operacije je odvisna od zaveze k povezovanju in skupnemu nastopu in navsezadnje dogovoru. Oprema prodajnih kotičkih in novo nastala turistična tržnica bo omogočila prodajno doživetje po zaključku projekta in skupaj z novo razvitimi prodajnimi orodji vzpostavila možnost za nadaljnji razvoj dejavnosti ponudnikov.
Cilji operacije:
Cilj operacije je izboljšati turistično privlačnost občin območja LAS pri dobrih ljudeh skozi povezovanje ponudnikov in kulturne dediščine.
Skozi operacijo:
Rezultati operacije:
Obdobje izvajanja operacije: 2.10.2018 - 15. 9. 2019.
Celotna vrednost operacije v EUR: 106.364,15.
Znesek sofinanciranja v EUR: 76.608,48.
Kontakt: Mojca Makovec Haložan, E: mojca@pomelaj.si, T:041 722 788.
IZVEDBA OPERACIJE
Načrtovane in izvedene aktivnosti:
Partnerji v operaciji so izvedli vse zastavljene aktivnosti. Navajamo izvedene aktivnosti, kot so bile navedene v vlogi:
A1 OBLIKOVANJE TURISTICNIH PRODUKTOV OBMOČJA
Povezava ponudbe proizvajalcev lokalnih produktov (izdelki iz ličja in šibe, izdelki iz lesa in kamna, izdelki iz gline, kulinarični izdelki, čebelarji, žgane pijače, moke in kaše, sveža in predelana zelenjava in sadje), turističnih ponudnikov in nevladnega sektorja. Dogovor o vzajemni promociji in prodaji storitev in izdelkov ter realizacija skupnega nastopa na trgu v okviru novo nastalih prodajno promocijskih točk, novih prodajnih točk ter turistične tržnice območja. Oblikovali so mrežo 14 ponudnikov s katerimi so podpisali pogodbe o vzajemni prodaji in promociji izdelkov na območju LAS PDL.
Razvoj in vzpostavitev novega turističnega produkta - Turistična tržnica. Na območju Občine Velika Polana so partnerji pri projektu želeli izboljšati turistično ponudbo območja, skozi enotni nastop lokalnih ponudnikov in oblikovanjem novih turističnih ponudnikov območja. Tako so skozi projekt razvili in vzpostavili novi turistični produkt turistično tržnico, v katero so skozi različne prireditve vključevali lokalne proizvajalce, društva navezavi s kulturno dediščino in blagovno znamko. Turistična tržnica se je odvijala na različnih prireditvah 11 dni, ki so potekale med novembrom 2018 in avgustom 2019.
V sklopu projekta so izvedli 4 izobraževalne delavnice za ponudnike z naslednjo vsebino:
Prav tako so bile izvedene 4 delavnice doživetje rokodelstva skozi nesnovno kulturno dediščino - pletenje iz ličja in šibe ter kulinarika delavnice za različne ciljne skupine. Na delavnicah so predstavili dejavnost in ponudbo drugih lokalnih ponudnikov, ki razstavljajo svoje izdelke v promocijsko prodajnem kotičku na Pomelaju.
A2 VZPOSTAVITEV BLAGOVNE ZNAMKE POMELAJ
Aktivnosti, ki so jih partnerji izvedli v sklopu aktivnosti Vzpostavitev blagovne znamke so: Razvoj in grafično oblikovanje Blagovne znamke Pomelaj, razvoj embalaže za izdelke, vzpostavitev spletne strani za blagovno znamko, zasnova in razvoj slogana vseh ponudnikov za nastop na trgu.
Z zunanji izvajalec je na podlagi razvite blagovne znamke oblikoval CGP, ki bazira na snovni (Sabolova domačija) in nesnovni kulturni dediščini (pletenje iz ličja iz šibe, tradicionalna kulinarika ) v navezavi na mrežo lokalnih ponudnikov. CGP vsebuje, logotipe v vseh pojavnih oblikah, črkovni material, štampiljka, dopisni papir in mapa, označitev prostorov, zastava, smerne table in ovojni papi in vrečka, tipičen oglas in tipičen rool up.
V sodelovanju z zunanjim izvajalcem so prav tako prenovili embalažo za kulinarične izdelke z ustreznimi deklaracijami za kulinarične izdelke za končnega kupca (marmelada 4x, zelenjavni dodatek suh in moker, praženo bučno seme, slane palčke 3x, piškoti 3x. Dobavili so novo razvito embalažo v testne namene in namene fotografiranja. Zasnovali so tudi deklaracijo za rokodelske izdelke (3kom) ter izvedli fotografiranje 500kom.
A3 RAZVOJ IN POSTAVITEV MANJKAJOCE TURISTIČNE INFRASTRUKTURE
Vzpostavitev prodajno promocijskih kotičkov:
A4 PROMOCIJA TURISTICNEGA PRODUKTA IN OBMOČJA
Skupaj z zunanjim izvajalcem so vzpostavili promocijsko prodajno spletno stran www.pomelaj.si, ki predstavlja ponudbo partnerjev projekta. Spletna stran je v slovenskem, angleškem in nemškem jeziku.
Skupaj z zunanjim izvajalcem so pripravili, oblikovali in tiskali zloženko za ponudnika Kmetija Kolenko v nakladi 5000 kom.
Organizacija in izvedba dneva odprtih vrat ponudnika ZRP POMELAJ z.o.o. in partnerjev Kmetija Kolenko, Oljarna Premoša, Obcina Črenšovci in Zavod za kulturo in turizem Beltinci s predstavitvijo celotne ponudbe Mreže Doživetje.
Promocijske aktivnosti turistične tržnice: Za večjo prepoznavnost turističnih tržnice so razvili celostno grafično podobo novonastalega turističnega produkta, oglaševali so na radiu, spletu, izdali zloženko, nabavili zastave in zložljive transparente ter s pomočjo animacijskega programa na prireditvah skušali pospeševati prodajo
V sklopu različnih prireditev in dogodkov so izvedli turistično tržnico z animacijo. Turistična tržnica je bila organizirana 11 dni.
Zasnova in priprava skupnega prodajnega kataloga turističnega produkta in lokalnih ponudnikov v e-obliki in tiskano 2000 kom.
Katalog Pomelaj
Predstavitev turističnega produkta na prireditvah na območju LAS PDL z namenom predstavitve lokalne ponudbe v navezavi na turistične produkte.
STATUS OPERACIJE: ZAKLJUČEN